dijous, 22 de novembre del 2012

Des del cim de la Creació



Els vents bufen cada vegada amb més força. S’apropen els símptomes dels primers canvis a la vida de molts. No descartis que tu puguis ser un d’ells.
En el més alt del cim, on l’àliga dibuixa els seus cercles per sobre teu, més enllà de la teva presència, puc sentir les primeres manifestacions del Gran Canvi anunciat. Anys d’esforç s’han necessitat per a poder arribar fins a aquí. Incomprensió per aquells que ens envoltaven, burles, cert menyspreu en les seves paraules cap a tu i una infravaloració del nostre ser, ens han portat a un enlairament de l’esperit que residia en nosaltres.
Els meus somnis m’han portat al més alt en aquests moments per a la meva ànima.
Sento la melodia celestial que amaina el meu ser, asserenant el meu esperit i sentint la Unicitat i l’Amor d’on procedeixo.
En el més alt d’aquest cim contemplo la bellesa de la creació i el silenci de la naturalesa, amb la vida resident per a alertar a la meva consciència conforme mai s’està sol. No només els meus germans de la naturalesa sento en mi, sinó també, a aquells altres germans procedents de la Llum que m‘acompanyen allà on vagi. Ara estan aquí amb mi. Tot és serenitat, pau, calma i harmonia.
Com ànimes celestials assegudes en el més alt d’un penya-segat, on es divisa la representació del ser que sóc, just allà em trobo amb els meus germans de la Llum, tots quiets allà, mirant com un nou dia s’alça per a la comprensió i el caminar dels humans. Pau! Absoluta Pau en els nostres cors units!
Amb mi estan els germans i mestres de la Llum que en el seu moment, i ara, estant tutelant la meva ànima en aquesta encarnació. Sento les seves presències en mi i el seu Amor emanant dels seus cors vers el meu.
Són moments de trobada per a saber que els canvis desitjats per cada ser humà han estat escoltats i posats en vereda per a la seva realització.
Hi ha un silenci profund, sagrat entre nosaltres, però sentint la Llar que tots som en cada un dels presents. És com una manifestació de totes les peces del meu ser. Junts, allà, sentint la unió de la Família.
Giro el cap i em veig envoltat de sers de Llum que m’estimen i m’accepten tal com sóc, sentint-se, cadascú, content, amb gran alegria per estar allà amb ells.
Mirant a la llunyania, puc veure en d’altres penya-segats, altres sers com jo, envoltats d’una gran lluminositat. També ells estan envoltats per aquells que tutelen les seves vides i la Llar.
Com escampats en las altures, es veuen concentracions blanquinoses semblants a la meva. M’alegro per ells.
Des d’aquí m’adono com el món no està sol, així com ben sostingut per aquestes llums que representen els pilars de la nova Terra i la Humanitat.
De tant en tant ens adonem que no estem sols, i junts, en el silenci i la presència, cadascú va irradiant la seva llum i el seu ser allà on es troba, transmutant en la discreció, la majoria de les vegades, la densitat terrenal en energies d’alta vibració. No esteu sols. Legions d’àngels estan al vostre costat i altres sers, procedents de les altes esferes de la Llum, guien els vostres passos i us protegeixen de les adversitats que podeu arribar a viure. Els vostres cors estan alertats i activats per a discernir el camí adequat per a portar a terme el vostre paper en aquesta experiència terrenal degut a la vostra intencionalitat.
Em satisfà veure com som més dels que ens pensem per a poder canviar les energies d’aquest estimat món físic. Les consciències van despertant de l’alletargament invernal dels temps on la dualitat es trobava fortament arrelada en el nostre ADN.
El Despertar ha provocat l’activació de les capes del nostre ADN i els nostres arxius akásics. Hi ha una evolució en el ser humà que el porta a la seva consciència divina, a obrir les portes per a connectar amb el veritable ser que és i la seva divinitat pot ser, no només activada, sinó també, manifestada.
Ens dirigim vers un nivell vibracional més alt, més pur de la nostra estimada Terra (Gaia). Aquest enlairament és fruit, en part, pel camí d’Ascensió recorregut per sers humans en fase de transformació que l’habiten. Som part d’ella, i ella de nosaltres.
Des del cim on em trobo puc sentir la connexió que hi ha en cadascú dels assistents des d’on la meva visió pot percebre. El meu sentir em porta més enllà del visible i veig com per arreu van emergent altres sers que fins ara es trobaven a la discreció i en un segon terme, obrint-se pas entre les seves vivències externes a través de la connexió amb els seus cor.
Hi ha un gran i unificat batec del cor de la Terra i els que l’habitem. Comencen a bategar a l’uníson. Quan tots s’hagin unit a aquest ritme procedent de la Creació i la Voluntat Divina, llavors, la Terra s’enlairarà fins aconseguir el màxim nivell d’harmonia, pau i vibració. Llavors, els sers humans deixarem aquest lloc per a anar a residir més enllà de les nostres limitacions físiques. Llavors ja no tindrà sentit viure en aquesta dimensió.
Alguns encara necessitaran acabar d’experimentar en la tercera, però no serà en Gaia.
Des d’on em trobo, no hi ha cabuda dedicar moments per a aquest fi, perquè sentir el present és el més important per a la nostra existència. Sentir la presència de la Llar en nosaltres, com a part d’ella, ens obra les portes de la comprensió amb plena acceptació del succeït i succeirà. L’enteniment és absolut, percebent l’amor en tot el que s’aproparà. Cadascú de nosaltres serà partícep del que ha de venir. El teu present anirà perfilant el nou pas a donar, per això, des del silenci i la quietud interior, veiem com tot es transforma en la màxima expressió de la Voluntat Divina.
Sento l’acceptació del moment present que tots els que ens trobem en aquests cims sentim. Hi ha una gran pau i serenitat en el meu interior.
La Llar és Una, i tu ets part d’ella. Obrint el teu cor et portarà al més alt del teu ser. Deixa’t portar i no temis deixar-te anar i acceptar l’inesperat i lo nou. És amb el nou que el teu ser s’enlairarà. Ves al teu centre i sent la pau i la calma dins teu. En ella enlairaràs la teva ànima.
Només hi ha un moment de poder, i aquest, és el present. Ell et donarà la felicitat tan anhelada.
No temis, perquè no estàs sol/a.

Des del meu cor, el meu ser i tots els que es troben ara amb mi, et desitgem que l’Amor i la Pau siguin en tu.