dijous, 5 de juliol del 2012

Entre amics



-         Què!, alguna cosa a dir?
-         Gaudir és ser conscient – em responen.
-         Sí!, ja ho podeu ben dir. A més consciència, més fluir.
-         També – em diuen.
-         És com fer surf per sobre una ona que et porta just arran de platja, on comença la sorra. Estàs enlairat i sents el vent a la cara, dominant l’embranzida. Tot un plaer!
-         Nosaltres no podíem haver-ho dir millor.
-         Sabeu? M’agrada estar amb vosaltres, sentint la Llar en mi i estant en ella. La meva presència es troba en la 3D, però el que sento és d’aquí on sou vosaltres. Experimento i visc situacions que pertanyen a les vostres dimensions. És tot ben estrany, però familiar alhora. Em sento com a casa aquí a la Terra, malgrat la meva biologia. Estic, però sóc d’on esteu ara vosaltres. Estic però no sóc d’aquí. La finalitat que m’ha portat fins aquí, és fruit del meu consentiment que així sigui, conjuntament amb la meva divinitat. L’he trobada aquí on sóc, i m’he adonat que ha estat i és amb mi tota l’estona. M’he adonat que som Un, i que jo sóc part d’ella, i que junts pertanyem al gran trencaclosques de la CREACIÓ. La Unicitat és forta i qui sóc i vosaltres som Un. M’he adonat, també, que sempre he sigut els meus anhels, somnis i qui volia ser, però ha hagut de passar part del meu temps lineal per a adonar-me que arribant a connectar amb aquestes parts que hi ha en mi de vosaltres, em permetien manifestar el veritable ser diví que sóc.
-         ...
-         Cada vegada obro més portes, i a mesura que ho faig, us vaig trobant d’una manera més nítida i clara, sense filtres ni interferències. Cada porta que obro jo canvio i sento com el meu interior es va eixamplant, tenint la sensació de l’il·limitat en mi. L’univers és part de mi, i vosaltres, estimats amics i germans de la Llum, sou part de mi i jo part de vosaltres. Desapareixen les diferències i les distàncies entre nosaltres són irreals, pertanyents al pensament de la 3D.
-         ...
-         Ara ho veig amb molta més nitidesa, després d’un període d’anys de la meva dimensió. He anat avançant i sentint les emocions i els sentiments arrelats a una dualitat com s’anaven esvaint mentre em feia pas entre la boira del meu passat, sentint-me acompanyat i abraçat per la fortalesa de Déu en mi i la vostra companyonia. Ara sé el vostre paper i actuació al llarg del meu caminar fins el present. El que es pugui dir de vosaltres sobre negar la vostra presència o distorsionar la veritat, només és fruit de les pors i la ignorància.
-         ...
-         Hi ha una porta que els humans actuals necessitem obrir per arribar a qui som, i és l’alliberament del nostre passat i l’activació del nostre ADN per a donar pas al majestuós ser diví que som a través dels elements que ja es troben dins nostre, fent-los servir adequadament des del cor i deixar-nos emportar per la serenitat de la paciència i la suposada espera, segons la nostra dimensió.
-         Gràcies! – em responen.
-         Per què? – els pregunto.
-         Per haver arribat fins aquí. Teníem tantes ganes que així fos, que l’emoció que hi ha en nosaltres ara és immensa. L’alegria i la joia de ser Un amb tu, com diries, es majestuosa. Tots ens alegrem, des d’aquest costat del vel. Has aconseguit obrir la porta multidimensional del teu ser i has trobat la Llar després d’experimentar amb ella. Gràcies per permetre que el nostre camí d’Ascensió, aquí on som, sigui més planer. (Pausa). Ens alegrem que ens hagis trobat i acceptat. Els humans han de saber que obrint els seus cors, obren les portes de l’Amor que hi ha en ells i de la veritat de les seves vides.
-         És un plaer està amb vosaltres i compartir una estona com aquesta. M’agradaria que els que habitem aquest planeta puguin sentir el que jo sento en aquests moments. Si ho poguessin fer, les seves pors desapareixerien, i la comprensió del procés amainaria la rigidesa per les quals caminem en el dubte i la incomprensió. La Consciència comporta l’enteniment de la Divinitat.
-         Vaja, noi! Cada vegada més, sentir-te parlar sembla que siguem nosaltres qui ho fem.
-         Ha,ha,ha,ha! Vosaltres m’heu ensenyat el llenguatge de la Llar, d’on vinc. He tingut bons mestres.
-         Ja ho pots ben dir, ja! – em responen somrient.
-         Gràcies!, de veritat. Gràcies! Quan hom arriba a distanciar-se de la dualitat, com trobant-se dalt d’un cim, veu els camins que ha seguit i on porten tots els altres, divisant aquells que serpentegen més, com els més rectes i directes. La decisió és nostre i el meu cor em va convèncer en endinsar-me en aquells que m’han portat fins aquí. Sento un profund agraïment i amor alhora. Gràcies per tot!
-         El que us fa grans, és el do de poder decidir el camí a seguir. Cada tria us permetrà endinsar-vos més en la sanació del vostre passat, i per tant, del vostre present. Us dirigiu vers l’equilibri del vostre ser. La decisió és vostre, i allò que la vostra intencionalitat dicti, nosaltres ho respectarem. Sempre hem estat al vostre costat i sempre hi serem per quan decidiu despertar i adonar-vos de les nostres presències. Llavors, la Llum es manifestarà en vosaltres i allò que nosaltres també hem vingut a fer, ho portarem a terme. Sou vosaltres qui decidiu. Una paraula vostra, i nosaltres intervindrem.
-         I quan ho facin, llavors ja no voldran allunyar-se més de vosaltres – afegeixo.
-         Bé, quan algú torna a casa, la reconeix, i el que allà troba li és familiar, com a bons Lemurians que sou. És l’hora de tornar a la Llar de qui sou.
-         Al·leluia! Al·leluia! Al·leluia! - responc
-         La Llar és en tu.
-          Que Déu us beneeixi i el meu Amor és un amb el vostre.
-         T’esperen temps de manifestació, i nosaltres serem amb tu.
-         Així és i serà.