dilluns, 25 de juny del 2012

Gràcies!


Vull donar-vos les gràcies a tots per les paraules rebudes al llarg de tot aquest temps en relació als meus articles, als meus  comentaris i a les preguntes que m’heu anat realitzant, cada vegada més, sobre les vostres inquietuds espirituals i experiències viscudes d’un temps cap a aquí.
Veig com les flames disperses al llarg del nostre estimat món van apropant-se, i des de la ressonància dels nostres cors ens anem coneixent, sabent de tots nosaltres i unint-nos formant una gran foguera per a donar calidesa i lluminositat al món que vivim.
A tots, gràcies.
He rebut les vostres mostres d’afecte i identificació amb el missatge transmès des de la Llar a través del meu ser, sent jo el primer en adonar-me de l’expressat i com en l’època gloriosa del  canvi, puc ser, podem ser, els observadors i protagonistes del nostre propi destí.
Hi ha Llum en els vostres cors i això m’alegra perquè veig com des de totes les direccions, continents, resplendeix una Llum no existent fins fa poc. Sou vosaltres, que amb la vostra presència, enlaireu el meu ser i a tots els que compartim aquest espai de l’univers anomenat Terra (Gaia).
A tots,…. Gràcies!
M’alegra saber que la família es reuneix!
Que Déu us beneeixi a tots!

Desitjo el millor per a tots vosaltres i que l’Amor i la Pau siguin en els vostres cors, en el vostre interior.

Gràcies!




(Aquest dissabte, 30 de juny, es realitzarà durant tota la tarda, el Cicle “Despertant la Divinitat en el centre EL DESPERTAR de Vic. T. 938835960)