dijous, 2 de febrer del 2012

Transició vers l'Ara posterior

Visc intensament el present, sentint cada instant de cada segon, minut i estona, allà on el meu cos i la meva consciència es troben. No sempre coincideixen, tot i així sento la intensitat del meu present constant.
En aquests moments em dóna la sensació que allò que ha de ser no acaba d’arribar. Hi ha aspectes que semblen demorar-se, però res pertany a la realitat en relació a la lentitud i estancament del procés.
Ens trobem en moments claus de la nostra evolució, com a humans, i les energies estan actuant com no ho havien estat fent fins ara. Tot s’accelera. Tot avança. Tot es mou. Res està aturat malgrat ens pugui donar la sensació que així està sent. Res.
Rebo informació més enllà del raciocini, i quan em trobo a la Llar, sento la immensitat del firmament en mi, perquè jo sóc l’univers en moviment.
Sóc conscient del meu procés en mi, ara. El servei a la humanitat, fa que aquí on ara hi sóc, pugui ajudar a aquells que ho necessiten en aquests moments. La meva família està sent “el plat fort” del què haig de fer ara. Ja fa un temps vaig apropar-me a ella i és des de fa uns mesos cap a aquí, on veig els resultats de la meva presencia, malgrat a vegades he hagut de fer saber als altres les meves decisions, no sempre enteses, o mal interpretades, per part d’alguns. He hagut de reafirmar-me i sentir la serenitat del meu cor, per a obrar amb la fermesa de l’amor i la comprensió vers aquells que es troben implicats.
Tinc estones on jo puc estar amb mi. Segons el meu parer, masses en aquests moments, permetent-me dedicar un temps a la meva ànima i a fer allò que m’agrada i sento que haig de fer. Algú podria dir:
- Mira que bé!
Jo no dic res. Accepto, sento i deixo que tot sigui.
Estic al servei del Pare, i és Ell qui em guia. És Ell qui em porta on haig de ser i com fer, com portar a terme la seva Voluntat.
Se m’ha fet veure el què ha de ser a la meva vida.
Se m’ha portat més enllà de l’espai - temps per a mostrar-me la meva vida d’aquí a un temps no llunyà.
He vist el què serà. M’he trobat a allà i he sentit les energies d’aquells moments, així com les de tots aquells amb els que em trobaré. He sentit i he vist l’activitat de la meva vida en un “ara posterior”.
Sé d’ella i com em sentiré.
Sé com em veuran els altres, i fins i tot, la repercussió que tindrà pel meu entorn i el planeta.
Sé del meu present posterior en l’ara actual.
El meu interior vibra ple de vida, il•lusió, alegria i joia de poder servir a la Font de tota Vida en aquest racó de l’univers anomenat planeta Terra (Gaia).
Torno al meu present actual i visc el procés per a arribar allà on la Voluntat Divina ha permès que conegués.
Sí! ara em trobo en aquest ara sabent del meu desitjat ara posterior. Sé que el meu present em portarà a ell. El sé, però no el tinc present constantment perquè el que és important és el present més immediat. En ell, em dóna la sensació que el meu avanç vers la meva voluntat és lenta, però res més lluny de la realitat. Tot s’està accelerant pel major bé de tots. De tots!, incloent-te tu i jo.
M’adono de les estones que no estic fent la “meva activitat”, i voldria fer-la!. Tinc tantes ganes de servir al Pare i portar a terme la seva Voluntat!!! Sabent el que ha de ser i adonant-te del teu present que no és ben bé com t’agradaria que fos!, i que consti, que l’accepto i em sento agraït per tot el que la vida m’està oferint i donant. M’adono que estic tota l’estona “treballant”, d’una manera constant, per a tots aquells que m’envolten i habiten el planeta. M’adono que estic ajudant al planeta i a l’univers perquè tot sigui. Sí, m’adono! Fins i tot dormint.
El treball d’un servidor de Déu no s’atura a cap instant. Moltes vegades pot donar la sensació que no s’està fent res, però el veritable fill de Déu sap que no és així, que el temps que està vivint i de la manera que el viu està, amb les seves energies, ajudant a algú a algun nivell, i que la seva presència no és en va en aquest ara, en el present. No tot és remunerat, tal com s’entén. Llavors, el treballador al servei de la Llum i l’Amor, mira el seu entorn amb els ulls del seu cor, veient els fruits de la seva presència, malgrat els altres no siguin conscients d’ells. Veu com l’harmonia es va aposentant tranquil•lament a l’interior dels sers que l’envolten o conviu. Veu com les decisions preses en el seu moment estan donant els seus resultats paulatinament. Veu que tot es dirigeix vers l’equilibri, la pau i el benestar, malgrat els que viuen a la dualitat facin intents de mal interpretar i crear malestar. Ja no poden amb un ser il•luminat. Ara són ells qui s’adapten a ell sense adonar-se.
Mira tot això i s’adona que res està aturat i tot es dirigeix cap a la manifestació del ser que viu en la condició humana d’aquesta dimensió.
Moltes vegades el nostre treball no es troba davant de grans grups o sessions individuals o grupals, sinó que, sovint, el veritable treball del ser lliurat a les mans del Pare es realitza quan està sol o no té activitat amb la gent. És sovint que connecta amb la Llar i fa el seu treball més important, quan és sol. Llavors se sent còmode i lliure, irradiant les seves energies i dirigint-les vers a aquell o aquells que més ho necessitin. És llavors quan acompanya a entitats, atrapades a la nostra dimensió, cap a la Llum; o quan rep els missatges corresponents a realitzar sobre el què ha vingut a fer. És en aquests moments, on fins i tot, fa tot allò per a arribar a més ànimes del nostre estimat planeta, com és escriure i/o publicar en les diferents webs o blogs on d’arreu són llegits, transmetent la saviesa de la Llar i l’experiència del ser que, sent conscient de la seva divinitat, la viu en la dualitat des de l’amor i el cor. És llavors quan respon a diferents e-mails que rep consultant-li aspectes personals o dubtes d’aquelles ànimes, que com ell, segueixen el camí de l’Ascensió. És llavors quan medita i sent als qui són amb ell des de dimensions superiors a la seva. És llavors quan connecta, enlairant-se, arribant a altres dimensions com a ser multidimensional que és. És en aquests moments de no activitat aparent quan enlaira la seva ànima, sent el seu amor i s’uneix amb la Llar més enllà de qualsevol espai - temps.
Encara que el procés sembli anar lent, res de tot això és cert, perquè aquells que es troben en les altes esferes de la Llum estan ajudant-nos sens parar perquè puguem arribar a donar nous passos vers la nostra plena realització i Ascensió.
L’Amor ens protegeix. Som Amor i aquest ens obra les portes del nostre procés. Sentim aquest Amor en nosaltres i deixem que tot sigui!
Mai tot ha anat i està anant tan de pressa, jugant al nostre favor, perquè tu puguis ser tu!
Relaxa’t i sent! Res més has de fer per a ser.

SENT,.....i SERÀS!!!