dilluns, 16 d’agost del 2010

Dies de descans

Estimats lectors i germans de viatge, durant uns dies gaudiré de l’illa de Tenerife (Illes Canàries), a continuar amb el meu camí, endinsant-me una mica més a les noves energies. Durant uns 9 dies acceptaré l’oportunitat que se m’ha presentat per a poder donar nous passos en el meu procés personal, sentint l’anhel, alhora, d’estar amb tota la meva família. Tinc ganes d’estar amb ells, amb tots: els meus germans i els seus fills, pares,.... serà com unes petites vacances, encara que en tot moment el meu ser estarà disposat a viure el present i a viure els nous aprenentatges i serveis que m’esperen.
Per tant, fins a finals d’aquest mes, el 26 o 27 d’agost, no tornaré a renovar aquest blog.
És qüestió de renovar les piles pels canvis que han de succeir a partir d'aquest mes de setembre, d'aquesta tardor.
Fins aviat!
Que l'Amor i la Pau siguin en tots vosaltres.