dimecres, 19 de novembre del 2008

Paraules del Pare



Deixa que les aigües del teu interior baixin tranquil·les i serenes. No permetis que la bravura dels seus impulsos alterin el teu ser. Quan notis que alguna cosa en el teu interior vol mostrar la seva rebel·lia, ves al teu endins i sent-me. Busca el silenci i la quietud i escolta les meves paraules a través del teu cor. Sent-me en tu i veuràs com el neguit asserena la seva manifestació.
En moments que et trobis entre dues opcions com en l’interval que et trobes en aquests instants, deixa que jo et guiï. Reposa el teu esperit i sent el meu amor en tu.
Deixa que jo porti la teva barca i escolta la meva veu. Asserena la teva ment i connecta amb el teu cor que ell et parlarà del què fer. Les decisions que hagis pres fins el present, veuràs la validesa de cada una d’elles, i t’adonaràs del què fer a partir d’ara, per això deixa que Jo guiï la teva vida i gaudeix de les oportunitats que en cada jorn t’ofereixo. Busca’m en cada acte, cada situació, cada persona que se’t presenti i a Mi em veuràs. Al final del dia, t’adonaràs que el que ha succeït t’haurà apropat una mica més a Mi.
Jo, el Pare, estic en tu. Busca moments per a venir a Mi i sentir-me. Amb Mi, tot ho entendràs i veuràs el camí a seguir. Sentiràs la pau de la teva essència, de la meva presència en tu.