Estimades ànimes,
el tema que volem tractar avui està relacionat amb els vostres nens i joves.
Volem parlar-vos del que enteneu com a “Educació”
en el món que habiteu, i concretament dels centres on assisteixen per a
adquirir la seva “Educació”.
Alguns de
vosaltres ja comenceu a ser conscients del que representa una escola actual per
a adquirir uns coneixements i després poder-los aplicar en el vostre dia a dia.
Permeteu-nos una metàfora: És adequat plantar en un test petit un roure o una
palmera per a poder recollir els fruits tan anhelats pel vostre ser? D’alguna
manera això és el que està succeint a la vostra societat, per a fer que el nen
o jove, acabin amb la seva motivació i les seves ànsies de crear una vida
segons el que senten.
Us trobeu en una nova energia, en un món on ha donat passos d’Ascensió essencials
pel vostre procés evolutiu. Tot i així, els centres de formació continuen
basant-se en el coneixement intel·lectual, oblidant al ser, a l’individu.
Els vostres nens
són ànimes velles que han reencarnat per a ajudar a enlairar la vibració del
vostre planeta i la de tots aquells que l’envolten. Són ànimes que ja han
viscut un procés on han hagut de superar limitacions i suposades adversitats
per a poder venir novament aquí en aquest món. En la seva majoria les seves
consciències són superiors a la dels adults que els envolten, inclosos els seus
propis pares.
Aquests sers
necessiten una formació diferent a com se’ls ha instruït fins els temps
actuals. L’escola d’aquests temps necessita actualitzar-se i renovar-se, degut
que tal com s’està actuant, ja és obsoleta pel vostre procés evolutiu.
A la Nova Escola,
per a transcendir els temps que viviu, ha de realitzar-se uns canvis perquè
l’individu pugui manifestar-se plenament al llarg de la seva existència.
Aquesta Nova Escola ha de valorar a tot l’individu complert i no només a la
seva part més intel·lectual.
Alguns de
vosaltres ja heu donat algun pas en aquest sentit, creant noves escoles en
contacte amb la natura, deixant els patrons establerts fins el dia d’avui per a
donar pas a uns centres on cada ser pugui trobar-se amb ell mateix i veure, a
tot aquell que sigui al seu costat, com a algú part d’ell.
Els nous nens que
estan venint en aquest món porten una saviesa espiritual i unes pautes de
relació i expressió que hauríeu de tenir-les en compta en el vostre dia a dia.
Observeu als nens i podreu percebre en ells la felicitat, l’alegria, la
il·lusió, la bondat, la puresa i el somrís constant així com la generositat a
les abraçades i del voler jugar per a passar-s’ho bé. Per a ells, el jugar té
el significat de passar-s’ho bé, perquè quan juguen, són ells, es mostren tal
com són i gaudeixen de la vida.
Vosaltres,
estimats adults, hauríeu de “jugar més”,
i així fer que la vida tingui un altre sentit que no sigui el del esforç i el
de la impotència en gran part d’ella per a molts.
Quan un nen diu
que vol jugar, us està dient que la vida val la pena viure-la i gaudir-la
perquè és una benedicció. Ja jugueu vosaltres? Els vostres nens són un reflex
de la Nova Energia i la Nova Terra començant a plantar noves llavors a com s’ha
anat fent fins ara. Els nous temps necessiten revisar alguns dels esdeveniments
i maneres d’actuar per a “actualitzar-los” perquè la nova humanitat pugui
mostrar-se amb tot el seu resplendor. Tal com s’està fent fins ara, es troba en
un camí sense sortida.
L’escola actual
està valorant per davant de tot, el procés intel·lectual, mental, abans que
d’altres més valuosos per a l’evolució de la nova humanitat. Gran part dels
coneixements transmesos es basen en potenciar la ment. Ara ja enteneu perquè la
societat on habiteu es basa en les classes socials, l’acceptar alguna cosa que
a un no li agrada, només per obligació (com pot ser l’adquisició d’un treball),
i el posar la vostra atenció, només en la forma i en el diner? Ara ho enteneu?
Tot és mental! Quan la finalitat d’una escola és transmetre uns coneixements
mentals, i acceptar que l’individu ho ha entès a través d’unes proves escrites
valorades segons el criteri personal de qui se li denomina “mestre o
professor”. Quan en una escola predominen els exàmens,, les notes i els estudis
de memorització en exclusiva per a poder fer front a una vida professional i
personal, vol ir que a l’individu se l’està limitant, sense adonar-se, per no
tenir-lo present amb tota la seva magnitud i potencial interior.
L’escola actual
està limitant a l’individu, bloquejant-lo i adaptant-lo a la societat en la
qual viu. L’escola, tal com se està fent, no permet evolucionar a tot el ser,
sinó només a la seva part mental segons unes creences externes establertes en
la societat que viviu.
En la Nova
Escola s’hauria de tenir present i
d’incloure tots aquests aspectes no mental que cadascú porta en el seu
interior. La Nova Escola hauria d’ajudar al nen o al jove a trobar-se amb sí
mateix i que cadascú decideixi què fer amb la seva vida, no segons l’establert.
Cadascú de vosaltres sou mol més.
La Nova Escola
hauria d’estar en contacte amb la natura, perquè és aquí, on els nens es troben
bé, harmonitzats i es pot utilitzar la seva curiositat per a aprendre i
experimentar per ells mateixos tot el que fins ara es troba en un llibre. La
Nova Escola no es basa en els llibres,, encara que pot haver-hi, sinó en
l’experimentació individual i en contacte amb l’harmonia de la natura sentint
la seva essència pel fet de saber anar al seu interior.
Ja existeixen
noves escoles on aquests aspectes comencen a portar-se a terme. Tot i així, el
seu contingut hauria de revisar-se per a introduir nous aspectes com essencials
per a la formació de cada individuo.
Us enrecordeu del
jugar que és una part essencial del que hauria de ser una Escola? Doncs bé,
després d’estar gran part del dia en un centre escolar, creieu que amb uns 30
minuts de pati ja és suficient? Què significa “jugar”? Passar-s’ho bé!!!
Permeteu-nos que
també us recordem d’altres aspectes de l’escola actual, conforme necessita uns
canvis, una renovació del tot, degut que el sistema educatiu actual, tal com
s’està fent, ja és obsoleta, potenciant un tipus de societat que no és
harmònica.
Probablement heu
pogut sentir parlar dels nens Hiperactius i de Manca d’Atenció, on se’ls
diagnostica i se’ls fa un tractament degut que veuen que a l’escola tenen un
d’aquests dos símptomes o els dos alhora. Només se’ls diagnostiquen estan a
l’escola, no en d’altres ambients on el nen pot expressar-se lliurement.
Llavors els destinen al psicòleg perquè els tracti.
Estimats adults,
els nens no estan malalts. La seva puresa i les seves ganes de viure estan
reaccionat per a fer veure a la societat conforme aquesta escola que hi van no
tenen cap sentit per a ells. Sabeu perquè mostren aquests símptomes? Perquè
s’avorreixen i no els interessa el que estan escoltant, perquè no tenen res a
veure amb ells. Ells volen que se’ls parli d’ells mateixos i de com utilitzar
tot el potencial que porten amb si mateixos, i això,....no està succeint, per
tant, centren la seva atenció en altres aspectes. No és que tinguin una manca
d’atenció, perquè aquesta està amb ells.
El que succeeix és que no es centren en els continguts transmesos pel “mestre
escolar” o el que llegeixen, però la seva atenció continua disposada a posar-la
allà on puguin reconèixer-se i adonar-se que poden aplicar tot un potencial
innat. Per això s’avorreixen, perquè no tenen res en comú amb les coneixements
transmesos un dia y un altre.
Hiperactivitat?
Per descomptat! Si et fan seguir un ritme que no és el teu, assegut a una
cadira, amb unes pautes que no coincideixen amb el que senten en el seu
interior, és normal que tinguin la necessitat de moure’s i fer alguna cosa que
els faci sentir bé. El nen vol moviment. Té les ganes de la curiositat per a
aprendre, però li estan frenant aquestes ànsies vers l’aprenentatge.
L’escola actual
no té una sortida pel ser espiritual dins d’aquest món de la forma. Us recordem
també, que tots sou sers espirituals dins d’un cos.
Els nens no estan
malalts, el que està malalta es la pròpia escola. Hauria de renovar-se i tenir
més present als seus assistents. En aquests moments, l’escola segueix el seu
curs i la vida, cada nen o jove, el seu. Van en camins diferents, distants un
de l’altre. No hi ha un enteniment per arribar a un acord. La única manera
d’apropar-nos als nostres nens és tenir-los present i ajudar-los que recordin
qui són i cóm utilitzar tot el seu potencial innat per a la seva vida. A ells
els encanta experimentar, crear, i poder sentir els seus estats interiors
innats a la seva veritable essència. Després, cadascú decidirà amb el seu
lliure albir, què fer a la seva vida sense seguir la rutina establerta com està
sent fins ara.
Els nens no estan
malalts. Quan algú se li ha diagnosticat algun dels dos símptomes nombrats
anteriorment, a vegades per tractar-lo,
se’ls dóna medicaments que els fa baixar la seva energia i llavors és quan
rendeixen menys i no poden mostrar qui són.
D’aquí la
importància que tot el món adult relacionat amb l’escola també rei un
reciclatge per a arribar a entendre millor als nens i a les noves ànimes que
aniran arribant al llarg del temps i requeriran una comprensió major per part
dels seus entorns per a poder realitzar la seva missió en els moments que
arribin.
L’escola no
hauria de ser mental. Hauria d’incloure d’altres aspectes relacionats amb
l’essència espiritual del ser. Hi ha escoles, on algun mestre, a nivell
individual, ja va incloent alguna pràctica pel benestar interior dels seus
alumnes. La respiració, meditació, el percebre les energies a través de les
mans, poden ser petits detalls però que representen molt més del que un pot
arribar a imaginar-se. Si un nen s’adona que pot solucionar per sí sol un estat
inquietant, nerviós o alliberar-se d’un petit dolor o malestar que pugui
arribar a tenir, llavors el nen o el jove, veurà que l’escola té el seu sentit,
perquè estarà relacionat amb la seva vida, no com ara està sent.
Els temps estan
canviant, i el que coneixeu com a escola, ha de fer canvis essencials en el seu
contingut i aplicació, així com la manera de transmetre i fer que els
assistents puguin entendre i integrar tot el que allà pugui arribar-se a
comunicar o experimentar.
L’Escola de la
Nova Energia, inclou la part mental, així com l’espiritual. Cada vegada més, es
tindran que anar acceptant les matèries a donar basant-se en l’espiritualitat,
en l’essència innata de cadascú. Llavors, el nen i el jove, podran adonar-se
que són grans sers al servei de la humanitat podent portar a terme, lliurement, la vida que sentin dins d’ells. La
vida, llavors, prendrà una nova direcció amb resultats més en acord a com
obteniu fins ara.
Recordeu que
quant més sigueu vosaltres mateixos, més la vida us somriurà. Sou part d’ella,
i la vostra presència està relacionada amb la Voluntat Superior.
El vostre món es
basa en la ment i quan així és, tot és subjectiu, i amb el temps apareixen els
interessos personals. Els nens d’ara, i els que vindran, no tenen interessos
personals per a sortir beneficiats a compta d’altres. els nens són purs i amb
el sentit de la vida amb tot el seu resplendor.
Ells voler JUGAR, que no ho recordeu?
A l’escola actual
no ho poden fer segons la seva veritable essència.
Us tornem a
recordar que l’escola actual està diagnosticant als nens sans, com a malalts
però no són ells, sinó el funcionament de l’escola on van.
Els nens són sers
perfectes, purs i plens de bondat. No hi ha maldat en ells. Quan un nen actua
d’una manera diferent és perquè us està transmetent que alguna cosa no està
funcionant, bé en el seu entorn, o en ell mateix. Apropeu-vos a ell i parleu
des del cor perquè pugui expressar el que sent i saber què és el que li fa
actuar de la manera que ho està fent. Us volem remarcar que quan se’l
diagnostica algun dels dos símptomes, tant de Hiperactivitat, com de Manca
d’Atenció, és perquè l’escola no té res a veure amb ell. S’avorreix i centra la
seva atenció en altres aspectes que li permeten sentir-se millor. I sabeu per
què?: perquè volen JUGAR!
En els nous temps
que s’apropen haureu de fer canvis notables per a actualitzar la formació i
evolució dels nous nens, tenint present que són i seran les llavors de la Nova
Humanitat.
Que l’Amor i la
Pau siguin en tots vosaltres.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada