dissabte, 24 de novembre del 2018

La Nova Escola: contingut escrit del vídeo


Estimades ànimes, el tema que volem tractar avui està relacionat amb els vostres nens i joves. Volem parlar-vos del que enteneu com a “Educació” en el món que habiteu, i concretament dels centres on assisteixen per a adquirir la seva “Educació”.
Alguns de vosaltres ja comenceu a ser conscients del que representa una escola actual per a adquirir uns coneixements i després poder-los aplicar en el vostre dia a dia. Permeteu-nos una metàfora: És adequat plantar en un test petit un roure o una palmera per a poder recollir els fruits tan anhelats pel vostre ser? D’alguna manera això és el que està succeint a la vostra societat, per a fer que el nen o jove, acabin amb la seva motivació i les seves ànsies de crear una vida segons el que senten.
Us  trobeu en una nova energia, en un  món on ha donat passos d’Ascensió essencials pel vostre procés evolutiu. Tot i així, els centres de formació continuen basant-se en el coneixement intel·lectual, oblidant al ser, a l’individu.
Els vostres nens són ànimes velles que han reencarnat per a ajudar a enlairar la vibració del vostre planeta i la de tots aquells que l’envolten. Són ànimes que ja han viscut un procés on han hagut de superar limitacions i suposades adversitats per a poder venir novament aquí en aquest món. En la seva majoria les seves consciències són superiors a la dels adults que els envolten, inclosos els seus propis pares.
Aquests sers necessiten una formació diferent a com se’ls ha instruït fins els temps actuals. L’escola d’aquests temps necessita actualitzar-se i renovar-se, degut que tal com s’està actuant, ja és obsoleta pel vostre procés evolutiu.
A la Nova Escola, per a transcendir els temps que viviu, ha de realitzar-se uns canvis perquè l’individu pugui manifestar-se plenament al llarg de la seva existència. Aquesta Nova Escola ha de valorar a tot l’individu complert i no només a la seva part més intel·lectual.
Alguns de vosaltres ja heu donat algun pas en aquest sentit, creant noves escoles en contacte amb la natura, deixant els patrons establerts fins el dia d’avui per a donar pas a uns centres on cada ser pugui trobar-se amb ell mateix i veure, a tot aquell que sigui al seu costat, com a algú part d’ell.
Els nous nens que estan venint en aquest món porten una saviesa espiritual i unes pautes de relació i expressió que hauríeu de tenir-les en compta en el vostre dia a dia. Observeu als nens i podreu percebre en ells la felicitat, l’alegria, la il·lusió, la bondat, la puresa i el somrís constant així com la generositat a les abraçades i del voler jugar per a passar-s’ho bé. Per a ells, el jugar té el significat de passar-s’ho bé, perquè quan juguen, són ells, es mostren tal com són i gaudeixen de la vida.
Vosaltres, estimats adults, hauríeu de “jugar més”, i així fer que la vida tingui un altre sentit que no sigui el del esforç i el de la impotència en gran part d’ella per a molts.
Quan un nen diu que vol jugar, us està dient que la vida val la pena viure-la i gaudir-la perquè és una benedicció. Ja jugueu vosaltres? Els vostres nens són un reflex de la Nova Energia i la Nova Terra començant a plantar noves llavors a com s’ha anat fent fins ara. Els nous temps necessiten revisar alguns dels esdeveniments i maneres d’actuar per a “actualitzar-los” perquè la nova humanitat pugui mostrar-se amb tot el seu resplendor. Tal com s’està fent fins ara, es troba en un camí sense sortida.
L’escola actual està valorant per davant de tot, el procés intel·lectual, mental, abans que d’altres més valuosos per a l’evolució de la nova humanitat. Gran part dels coneixements transmesos es basen en potenciar la ment. Ara ja enteneu perquè la societat on habiteu es basa en les classes socials, l’acceptar alguna cosa que a un no li agrada, només per obligació (com pot ser l’adquisició d’un treball), i el posar la vostra atenció, només en la forma i en el diner? Ara ho enteneu? Tot és mental! Quan la finalitat d’una escola és transmetre uns coneixements mentals, i acceptar que l’individu ho ha entès a través d’unes proves escrites valorades segons el criteri personal de qui se li denomina “mestre o professor”. Quan en una escola predominen els exàmens,, les notes i els estudis de memorització en exclusiva per a poder fer front a una vida professional i personal, vol ir que a l’individu se l’està limitant, sense adonar-se, per no tenir-lo present amb tota la seva magnitud i potencial interior.
L’escola actual està limitant a l’individu, bloquejant-lo i adaptant-lo a la societat en la qual viu. L’escola, tal com se està fent, no permet evolucionar a tot el ser, sinó només a la seva part mental segons unes creences externes establertes en la societat que viviu.
En la Nova Escola  s’hauria de tenir present i d’incloure tots aquests aspectes no mental que cadascú porta en el seu interior. La Nova Escola hauria d’ajudar al nen o al jove a trobar-se amb sí mateix i que cadascú decideixi què fer amb la seva vida, no segons l’establert. Cadascú de vosaltres sou mol més.
La Nova Escola hauria d’estar en contacte amb la natura, perquè és aquí, on els nens es troben bé, harmonitzats i es pot utilitzar la seva curiositat per a aprendre i experimentar per ells mateixos tot el que fins ara es troba en un llibre. La Nova Escola no es basa en els llibres,, encara que pot haver-hi, sinó en l’experimentació individual i en contacte amb l’harmonia de la natura sentint la seva essència pel fet de saber anar al seu interior.
Ja existeixen noves escoles on aquests aspectes comencen a portar-se a terme. Tot i així, el seu contingut hauria de revisar-se per a introduir nous aspectes com essencials per a la formació de cada individuo.
Us enrecordeu del jugar que és una part essencial del que hauria de ser una Escola? Doncs bé, després d’estar gran part del dia en un centre escolar, creieu que amb uns 30 minuts de pati ja és suficient? Què significa “jugar”? Passar-s’ho bé!!!
Permeteu-nos que també us recordem d’altres aspectes de l’escola actual, conforme necessita uns canvis, una renovació del tot, degut que el sistema educatiu actual, tal com s’està fent, ja és obsoleta, potenciant un tipus de societat que no és harmònica.
Probablement heu pogut sentir parlar dels nens Hiperactius i de Manca d’Atenció, on se’ls diagnostica i se’ls fa un tractament degut que veuen que a l’escola tenen un d’aquests dos símptomes o els dos alhora. Només se’ls diagnostiquen estan a l’escola, no en d’altres ambients on el nen pot expressar-se lliurement. Llavors els destinen al psicòleg perquè els tracti.
Estimats adults, els nens no estan malalts. La seva puresa i les seves ganes de viure estan reaccionat per a fer veure a la societat conforme aquesta escola que hi van no tenen cap sentit per a ells. Sabeu perquè mostren aquests símptomes? Perquè s’avorreixen i no els interessa el que estan escoltant, perquè no tenen res a veure amb ells. Ells volen que se’ls parli d’ells mateixos i de com utilitzar tot el potencial que porten amb si mateixos, i això,....no està succeint, per tant, centren la seva atenció en altres aspectes. No és que tinguin una manca d’atenció, perquè  aquesta està amb ells. El que succeeix és que no es centren en els continguts transmesos pel “mestre escolar” o el que llegeixen, però la seva atenció continua disposada a posar-la allà on puguin reconèixer-se i adonar-se que poden aplicar tot un potencial innat. Per això s’avorreixen, perquè no tenen res en comú amb les coneixements transmesos un dia y un altre. 
Hiperactivitat? Per descomptat! Si et fan seguir un ritme que no és el teu, assegut a una cadira, amb unes pautes que no coincideixen amb el que senten en el seu interior, és normal que tinguin la necessitat de moure’s i fer alguna cosa que els faci sentir bé. El nen vol moviment. Té les ganes de la curiositat per a aprendre, però li estan frenant aquestes ànsies vers l’aprenentatge.
L’escola actual no té una sortida pel ser espiritual dins d’aquest món de la forma. Us recordem també, que tots sou sers espirituals dins d’un cos.
Els nens no estan malalts, el que està malalta es la pròpia escola. Hauria de renovar-se i tenir més present als seus assistents. En aquests moments, l’escola segueix el seu curs i la vida, cada nen o jove, el seu. Van en camins diferents, distants un de l’altre. No hi ha un enteniment per arribar a un acord. La única manera d’apropar-nos als nostres nens és tenir-los present i ajudar-los que recordin qui són i cóm utilitzar tot el seu potencial innat per a la seva vida. A ells els encanta experimentar, crear, i poder sentir els seus estats interiors innats a la seva veritable essència. Després, cadascú decidirà amb el seu lliure albir, què fer a la seva vida sense seguir la rutina establerta com està sent fins ara.
Els nens no estan malalts. Quan algú se li ha diagnosticat algun dels dos símptomes nombrats anteriorment,  a vegades per tractar-lo, se’ls dóna medicaments que els fa baixar la seva energia i llavors és quan rendeixen menys i no poden mostrar qui són.
D’aquí la importància que tot el món adult relacionat amb l’escola també rei un reciclatge per a arribar a entendre millor als nens i a les noves ànimes que aniran arribant al llarg del temps i requeriran una comprensió major per part dels seus entorns per a poder realitzar la seva missió en els moments que arribin.
L’escola no hauria de ser mental. Hauria d’incloure d’altres aspectes relacionats amb l’essència espiritual del ser. Hi ha escoles, on algun mestre, a nivell individual, ja va incloent alguna pràctica pel benestar interior dels seus alumnes. La respiració, meditació, el percebre les energies a través de les mans, poden ser petits detalls però que representen molt més del que un pot arribar a imaginar-se. Si un nen s’adona que pot solucionar per sí sol un estat inquietant, nerviós o alliberar-se d’un petit dolor o malestar que pugui arribar a tenir, llavors el nen o el jove, veurà que l’escola té el seu sentit, perquè estarà relacionat amb la seva vida, no com ara està sent.
Els temps estan canviant, i el que coneixeu com a escola, ha de fer canvis essencials en el seu contingut i aplicació, així com la manera de transmetre i fer que els assistents puguin entendre i integrar tot el que allà pugui arribar-se a comunicar o experimentar.
L’Escola de la Nova Energia, inclou la part mental, així com l’espiritual. Cada vegada més, es tindran que anar acceptant les matèries a donar basant-se en l’espiritualitat, en l’essència innata de cadascú. Llavors, el nen i el jove, podran adonar-se que són grans sers al servei de la humanitat podent portar a terme,  lliurement, la vida que sentin dins d’ells. La vida, llavors, prendrà una nova direcció amb resultats més en acord a com obteniu fins ara.
Recordeu que quant més sigueu vosaltres mateixos, més la vida us somriurà. Sou part d’ella, i la vostra presència està relacionada amb la Voluntat Superior.  
El vostre món es basa en la ment i quan així és, tot és subjectiu, i amb el temps apareixen els interessos personals. Els nens d’ara, i els que vindran, no tenen interessos personals per a sortir beneficiats a compta d’altres. els nens són purs i amb el sentit de la vida amb tot el seu resplendor.
Ells voler JUGAR, que no ho recordeu?
A l’escola actual no ho poden fer segons la seva veritable essència.
Us tornem a recordar que l’escola actual està diagnosticant als nens sans, com a malalts però no són ells, sinó el funcionament de l’escola on van.
Els nens són sers perfectes, purs i plens de bondat. No hi ha maldat en ells. Quan un nen actua d’una manera diferent és perquè us està transmetent que alguna cosa no està funcionant, bé en el seu entorn, o en ell mateix. Apropeu-vos a ell i parleu des del cor perquè pugui expressar el que sent i saber què és el que li fa actuar de la manera que ho està fent. Us volem remarcar que quan se’l diagnostica algun dels dos símptomes, tant de Hiperactivitat, com de Manca d’Atenció, és perquè l’escola no té res a veure amb ell. S’avorreix i centra la seva atenció en altres aspectes que li permeten sentir-se millor. I sabeu per què?: perquè volen JUGAR!
En els nous temps que s’apropen haureu de fer canvis notables per a actualitzar la formació i evolució dels nous nens, tenint present que són i seran les llavors de la Nova Humanitat.


Que l’Amor i la Pau siguin en tots vosaltres.