dijous, 7 de juny del 2018

D'una ànima unificada amb la seva Divinitat



El meu cor badallà en aquest nou despertar. Relaxat i sentint-se estimat, protegit i guiat, la seva presència és portada vers el més alt per a poder Sentir els més enlairats sentiments i sensacions procedents de la seva naturalesa.
-         Estimat Cor, cóm estàs?
-         Relaxat i lliurat – em respon.
-         Aixequem-nos perquè un nou dia ens espera per a creuar el seu llindar i viure les benediccions que des de la Saviesa del nostre interior ens depara.
Avançant a través del nou dia i sentint la presència de l’Amor abraçar cada recó del meu cos, tot el que veig, percebo, escolto i realitzo sento el Gran Poder d’aquell qui som. Tot flueix, on la Fe obre les portes de la realització, de la Pau i l’Harmonia al llarg del meu sender, el meu estil i ritme de vida.
La missió per la qual vaig encarnar s’està portant amb tot el seu resplendor.
La serenitat i l’assossegament en el meu ser és irradiat, sembrant a cada passa donada per la meva presència.
A mesura que vaig ascendint en el meu procés, trobo el sentit de tot el que succeeix i per venir. Només bellesa aprecio i sento a la meva vida diària.
Sento la guia del camí de la meva vida, apreciant els actes i situacions que vaig veient al llarg del meu camí. El meu ser sent les energies que se’m presenten a cada instant a prop meu o que freguen en el meu passar amb el d’elles. Sento en l’ara de cada situació el per què de la meva presència en aquesta vida actual, en aquest món en procés d’ascensió i del passat d’aquells que les seves manifestacions estan subjectes a un dolor i ple de vivències invitades a la desgràcia humana.
La Presència Divina protegeix tot el meu ser i exalça la pau i la serenitat a cada present del meu dia a dia.
Quan algú sap del seu ser i pot sentir la seva veritable essència en ell, unificat amb qui és, la vida pren un sentit on res pot alterar-te, i on el teu interior és la força, la guia i la realització d’allò que el teu cor, com a veu divina del teu ser, et porta a iure des del perfecte actuar.
Perceps el sentit de la teva existència en aquest món i el que has vingut a fer quan arribes a aquest punt, només et queda donar un pas: la Reafirmació del LLIURAMENT ETERN, incondicional, de la teva vida i tot el teu ser a les mans de l’Essència Divina, creadora de tota vida.  
Ella és la Llum del teu camí.
Ella és el Sentir de la teva veritable essència.
Ella obre les portes de la teva realització i manifestació en aquesta vida que ara et trobes.
No hi ha obstacles, perquè la teva ment ha deixat de donar-li importància.
No hi ha dolor, perquè la teva atenció es centra en l’amorós i en tot el teu poder i capacitat per a restablir l’harmonia en tota situació que pugui necessitar la teva presència.
La vida pren un altre sentit més enlairat de l’humà. El teu dia a dia està envoltat i dirigit per l’Amor i la teva actitud és sentir i dirigir-te vers allà on el benestar i la teva voluntat et manifestin quina direcció seguir.
Ja no penses ni creus en res. Senzillament sents i saps.
Ja no te cap poder sobre tu l’exterior, perquè en el teu interior sents el coratge, la força, la protecció, la veritat de la teva vida i la teva missió.
Quan la teva vida s’ha centrat i ha pres la decisió que la guia en el teu procés serà el que el teu cor et guiï, només el millor pots esperar, on les portes de la teva realització s’obriran amb el pas de la teva pràctica diària perquè així sigui. Aniràs veient com el teu entorn va canviant ambla teva presència, alliberant la densitat i enlairant a tot ser implicat en al situació o lloc.
El meu ser reposa serè, en pau i sentint la presència de la Llar i la Divinitat que JO SÓC.
Només existeix l’Amor en el teu ser, i la teva presència es converteix en la Llum del Camí, la Veritat i la Vida, com en el seu moment, una altra ànima ascendida ens va transmetre.

Que l’Amor i la Pau siguin en cadascú de vosaltres.