dijous, 20 d’octubre del 2016

Ànima estimada

El moviment dels meus passos crea el silenci en el meu interior. Sense necessitat de paraules, sento el xiuxiueig del meu cor fent-me sentir l’essència de l’univers en mi.
Sento la força del silenci que nodreix cada instant de la meva existència. Senzillament sóc, amb grans comunicacions interiors amb tots aquells sers procedents de la Llar de la qual procedeixo.
Sento la Família en mi i amb mi.
A vegades, prefereixo la solitud que l’estar envoltat d’altres sers que segueixen el seu procés, molts d’ells encara aferrats a temps passats i a una visió mental de la vida. Llavors, prefereixo sentir la meva essència i permetre que la força de la meva presència actuï sense més. Sense omissions. El silenci pot arribar a omplir tot l’espai compartit amb d’altres ànimes que segueixen el seu curs.
Quan sents l’expansió del teu univers interior, només resta el quedar-se quiet i sentir i sentir aquesta dilatació amorosa dins teu. Sobren les paraules, donant la força a la teva presència i valorant el poder del silenci en un mateix.
La meva missió fa que tingui que estar amb d’altres ànimes per a poder realitzar el meu Pla Diví. Estic emocionat i il·lusionat amb ell. L’accepto amb totes les meus forces i anhels. És allò que he vingut a fer i vull fer-ho, sent jo el primer en acceptar-lo i donar els passos pertinents perquè la seva realització sigui amb total plenitud.
M’he endinsat en diferents camins a la meva vida. He viscut diferents situacions, arribant un moment on la vida ja no és com la veies o pensaves, les teves intencions deixen d’existir per a adaptar-te al present i a la guia del teu cor.
Porto temps seguint els passos del meu interior. Fa temps, i cada vegada més, els meus germans de la Llum i la Llar estan amb mi per a dirigir-nos junts vers el sentit pel qual vaig encarnar. Les nostres presències són intenses, amoroses i plenes de saviesa, on la resposta a les meves comunicacions que pugui arribar a plantejar o consultar, apareix a l’instant davant meu.
En el seu moment vaig saber d’ells, i ara, amb els anys, ja estic amb ells. La meva vida no tindria sentit sense les seves presències. Ells i jo formem una unicitat al servei de la humanitat i el planeta. A vegades tinc la sensació que fins i tot per a més enllà de la nostra dimensió.
Visc en aquest pla terrenal, de la matèria, i el meu interior, tot el meu ser, ja fa temps que no s’identifica amb l’establert.
Ja no tolero la banalitat, la superficialitat d’aquest món distorsionat per la visió del físic. Moltes vegades ja no responc a tot allò procedent del banal. El meu silenci respon a tot allò.
Em trobo vivint el meu procés sentint, no pensant. Sentir m’allibera i em fa discernir el camí a seguir i la direcció a prendre.
Arribar un moment que necessito estar amb mi per a poder veure clar. És en el meu interior on sento la pau, l’assossegament, la serenitat i l’amor per a seguir portant a terme allò que he vingut a fer. Procedeixo d’una Família Celestial, i aquesta és qui m’ha sonat el sostén al llarg d’aquests anys per a poder arribar a tots aquells del meu entorn que hagin pogut necessitar una mà per a tornar a connectar amb ells mateixos. Anant al meu interior connecto amb la saviesa de la Llar i l’existència albergada en mi.
Els meus passos han portat
Gràcies Germans per al vostra presència a la meva vida!
És anant al meu interior on trobo la porta del meu ser i la meva essència. Anant al meu interior connecto amb la saviesa de la Llar i l’existència albergada en mi.
Els meus passos m’han portat a aquest present vessant de gratitud, serenitat i amor. He après molt sobre mi i sobre tot ser encarnat: el seu sentit, les seves accions, les seves expressions, la seva actitud i sobre el gran cor que tots tenim. Hi ha un gran amor en cadascú esperant ser manifestat lliurement i amb tot el seu potencial. Som ànimes complertes i radiants, a l’espera de ser reconegudes per nosaltres mateixos. El camí ens porta a cadascú, a la trobada del veritable ser que som, de la Divinitat que som.
Segueixo avançant entre l’acceptació de la Voluntat Superior en mi, i per això, a vegades tinc la necessitat de no perdre temps ni energia en les banalitats que sustenten el meu entorn. Pot semblar que m’allunyi d’ells, però el que estic fent, amb tota humilitat i fidelitat, és mostrar un gest perquè aquell que estigui preparat, pugui aprendre d’ell i adonar-se del que és important a la vida i el que no.
Haig de dir que no em sento d’aquest món, encara que estigui en ell. Sóc part d’ell per la missió a realitzar, però no la meva essència. Tinc la matèria per a expressar la meva Divinitat en aquesta dimensió del físic, però només és temporal, perquè aquell qui jo sóc, som, no pertany a aquest món.
Sé que algú de vosaltres pot sentir-se reflectit en algun aspecte comentat. El procés continua, i tots, absolutament tots, arribarem al dia que sabrem de nosaltres mateixos i haurem connectat amb aquell qui en veritat som: la nostra Divinitat, Déu.
Escolta el teu cor. Des d’ell sabràs el que és important i el que no en el teu camí. Hi ha la base, els pilars, i després, tots els complements per a omplir aquest viatge que cadascú està realitzant.
Aprendre a discernir què és el que realment és primordial en el nostre avançament i el que no, us ajudarà a viure des de l’harmonia de la Llar del qual tots procedim.
En aquests moments, el més important és l’ànima i tot allò que et faci arribar al coneixement de tu mateix. Quan més arribis a ell, més benestar habitarà en el vostre interior i més podreu arribar a sentir l’Amor en tot el vostre ser, tal com és, no com s’interpreta en aquest món de visió mental i racional. Res té a veure amb el que és.
Visc agraït per tot el que m’arriba i se’m dóna. Accepto cada una d’aquestes benediccions. Cada situació viscuda té el seu sentit per a l’enlairament de l’ànima, per tant, accepteu el vostre present amb el cor obert perquè us portarà a vosaltres i a l’enteniment del per què del viscut.
Un dels aspectes més importants per a arribar a un mateix és el posar la vostra vida a les mans de la vostra Divinitat. Ella us guiarà, us previndrà quan sigui necessari i us protegirà, encara que la protecció ja serà en vosaltres en tot moment pel fet d’anar-vos coneixent, anant al vostre interior.
No hi ha major goig i alegria que sentir la vostra veritable essència i la Llar d’on procediu. Les vostres ànimes estan aquí temporalment amb una missió. En els seu moment tornareu a la Llar i allà sentireu amb tota la vostra plenitud, qui sou.
En aquests instants de gran evolució espiritual en aquest planeta que ens trobem, deixo de posar la meva atenció a tota allò que no es relacioni amb l’ànima. Són moments que no ens podem distreure perquè la vibració planetària es va enlairant acceleradament, i tots els sers encarnats que l’habiten, no poden distreure’s, perdent el temps en d’altres aspectes que no ajudin a enlairar l’ànima. 

Cada vegada hi ha més ànimes que també van sentint el seu interior connectat amb qui són en veritat. Això m’alegra i em satisfà perquè veig com el Gran Pla Diví s’està portant a terme.

Per a finalitzar aquestes paraules només vull donar les gràcies a tots vosaltres per ser i estar i encoratjar-vos a continuar amb el vostre procés per a arribar a connectar amb la vostra veritable essència, i així poder obrir una porta del Cel aquí a la Terra. Tots som sers amorosos i capaços de portar l’estabilitat i l’harmonia a cada recó de la nostra vida i la dels altres.
Sent tu, ajudaràs als altres.
Sentint-te, irradiaràs l’energia necessària per a ajudar a aquells que puguin necessitar-la, estant a prop teu o en la llunyania.

Gràcies per tot, per tots, i per mi.


Que l’Amor i la Pau siguin en cadascú de vosaltres.