dijous, 1 d’agost del 2024

CARTA D'UNA NENA CRISTALL A LA HUMANITAT (Segona part)

 

A continuació us ofereixo la segona part de CARTA D’UNA NENA CRISTALL A LA HUMANITAT. Realment els nens cristall tenen una sensibilitat i una percepció de la Veritat de la Vida que no tenen els altres que els envolten. Gràcies als nens Cristall i “Arco Iris”, el nostre món es troba en aquests moments de grans canvis degut que les seves presències, transmuten la densitat d’on es troben i el seu Amor és irradiat a tots aquells que els envolten. Són part de la puresa de l’Univers aquí en aquesta dimensió que ens trobem. A tots, una bona abraçada.

CARTA D’UNA NENA CRISTALL A LA HUMANIDAD

(PART DOS)

Continuació :

Els seus personatges son freds, indiferents, mediocres, buits…. Veig dia a dia les seves obres de teatre, on l’únic que fan és mentir, fer mal, jutjar,......

Veig les seves pel·lícules de terror, on maten als seus germans, on es barallen per un tros d’or, un tros de territori, un líquid negre.... Que no val ni la mil·lèsima part del que valeu vostès!...

Veig injustícies, veig fam, veig dia a dia que enverinen al seus germans. Vaig plorar moltes vegades per vostès, i vaig demanar moltes vegades per vostès: Vaig tractar d’ajudar-los però segueixen fent-se mal...segueixen fent-me mal!...

Jo estic aquí per a ajudar-los, estic aquí per a sanar-los, havent vingut a treballar per vostès...per això vaig néixer i aquest és el meu Destí i la meva Missió.

 Sóc sensible, tot el que vostès senten jo ho sento, tot el que vostès pensen jo ho sento, tot el que li fan a la meva Mare Natura, jo ho sento!....Només vull que despertin, que mirin per un segon al seu entorn....Només vegin...arbres, muntanyes, llacs, boscos, cel, terra, rius, mars, animals, sol, lluna, fill, nens, germans, amics....Amor, Pau, Harmonia, Salud, Bellesa!...

Déu els va regalar un jardí, el jardí de l’Edèn!....Sempre ha estat amb vostès, no fa falta morir, no fa falta anar al cel, perquè el cel està a la terra des del primer dia que aparegué el primer senyal de vida.

No busqueu a fora, no busqueu en un altre pla. El paradís que busquen, ha estat sempre a la terra, només observin....observin l’alba, deixin que el vent acaroni els seus rostres, que l’aigua refresqui i netegi les seves ànimes, deixin al foc regalar-los la seva calor....

Deixin a la lluna il·luminar les seves nits d’Amor, moguin-se al ritme de la natura, ballin al compàs dels seus sons, de la seva música.

Siguin lliures, deixin sortir a les seves ànimes, deixin que els domini per complert. Siguin la Llum que vareu venir a Ser, siguin l’Amor que són, siguin, només siguin!...

Són meravellosos, són la perfecció que tant busqueu, sou la felicitat que tant anheleu, són Amor, són la raó del meu Existir....!!! 

Gràcies per llegir-me, gràcies per comprendre’m, i moltes més, per Despertar la teva Consciència!!!......