dijous, 1 d’agost del 2024

Carta d'una nena Cristall a la Humanitat

 

 

Avui voldria oferir-vos aquestes paraules. Realment els nens venen a ser la Font de la nova vida que arribarà a establir-se degut als grans canvis que ja comencen a produir-se en aquest planeta on ens trobem. Els nens cristalls i “arco iris” ens estan ajudant a donar grans passos en el nostre procés evolutiu i en el del planeta Terra. El contingut d’aquestes paraules porta el títol: CARTA DE UNA NIÑA CRISTAL A LA HUMANIDAD (Primera part).

Que l’Amor i la Pau siguin en cadascú de vosaltres.

 

CARTA D’UNA NENA CRISTALL A LA HUMANIDAD

(PRIMERA PART).

La llum, els sons forts, el menjar, els químics, els mals pensaments, la mala “vibra”.....El meu cos ja no suporta cap d’aquestes coses,....Metges, psicòlegs, psiquiatres...... cap té una resposta per a mi.

Malaltia? Bogeria? Manyes? Qui sap, fragilitat potser!....

Tinc fa un temps una sensació de voler tornar a casa, de que ja tot ha acabat i vull tornar a casa, i és una pregunta freqüent....Si vull tornar a casa, llavors on sóc??....

Potser aquesta no és la meva casa?...No sé on vull anar, només sé que vull anar a casa amb els meus germans, amb la meva família. Però: i la meva família i els meus germans, potser ells no són la meva família, no són els meus germans?...

Només sé que vull tornar a casa,però no sé com !...

És com un somni, del qual no puc despertar. Veig tots els dies de la meva vida, des que vaig néixer, aquest matí d’estiu càlid i dolç....

Veig com es danyen entre vostès, veig les injustícies que permeten, veig els seus veritables rostres darrera dels seus ulls....i em pregunto: Per què fingeixen ser el que no son?....Per què estan tancats en el seu interior?....Tristos, enfadats, simples i sensibles!...

Per què us feu mal a vostès mateixos?....Perquè volen restringir-se, privar-se de ser el que són?!

Sers Humans. Bonics, sensibles i perfectes sers humans!...

Mireu-vos, només mireu-vos als ulls, veieu les vostres ànimes.....Deixeu-vos veure pels altres....A què li teniu por?.....

Tots estem fets del mateix, ningú és més fort que l’altre, ningú és millor, perquè tots som excel·lents!....Són sers meravellosos, amb una intel·ligència enorme, amb qualitats sorprenents, sers plens de Llum, que il·luminen aquest món amb Amor!....

Jo no veig els seus personatges, jo veig les seves ànimes, aquest és el meu Do!...

I Tenen ànimes boniques, plenes de Llum, plenes d’Amor, de puresa, ànimes cristallines, boniques!... Però quan veig els seus personatges, són totalment diferents a les seves ànimes.