dijous, 14 de febrer del 2013

Conversa davant el mirall



-        Com et sents? – pregunta qui es troba davant meu.
-        Com si em buidessin per a deixar lloc a la nova decoració – responc.
-       
-        És com si haguessin apartat les cortines i ara entrés la llum il·luminant tota la casa com no havia estat fins ara, sentint la calidesa del sol en mi. Hi ha una llum que no havia fins fa poc.
-        I el teu món interior? – em pregunta.
-        Hi ha una expansió tal que els meus ulls no poden divisar l’infinit de la meva visió. Sento una força i serenitat alhora que permet la Mestria emergir del seu aprenentatge. El que va ser deixeble, va manifestant la Mestria que hi ha en ell. Hi ha una predisposició de tot el meu ser per a donar pas a un de nou segons els esglaons pujats.
-        Què sents realment?
-        Una abraçada divina en mi, tenint la certesa que només és el principi d’una divinitat mostrant-se, en la discreció, amb pas ferm. El meu ser sembla trobar-se a gran distància del que va ser. Sento la força de la nova energia en mi i com el flux de l’univers atrau vers la meva ànima tot el que necessito, tenint present la meva voluntat. Sento com les grans portes de l’apocalipsi existencial va obrint-se de bat a bat per a mostrar l’essència de la meva existència, conforme va ser pactat abans de la meva nova vinguda a aquest nou aprenentatge terrenal.
-        Mira’m i digues-me què veus! – em diu qui es troba a l’altre costat del mirall.
-        Pau, serenitat, convenciment de la meva realització i molt d’amor. Em sento un afortunat, però no per haver arribar fins on he arribat, sinó per haver pogut arribar fins aquí, davant teu – responc. A continuació dic: Percebo l’expressió de la teva imatge com l’alegria de viure i sentir l’essència que et va crear en tu. Veig la teva Llum i l’Amor que vesses en la teva mirada i la teva expressió. (Pausa). Et veig – continuo dient – sabent que la teva imatge només és un reflex del teu interior. Segueixes estant en terra agnòstica, i per aquest motiu, aviat finalitzarà la teva presència on estàs.
-        Sigues pacient – em respon – i deixa que el que sents et porti allà on has d’anar. La teva preparació està sent accelerada. Deixa’t portar per cada instant del teu abandonament a les mans de qui t’ha creat. L’alegria és gran aquí on estem. Em veus, però només sóc un reflex de al teva condició humana. Tu saps què representem cada ú de nosaltres. Jo aquí, i tu on et trobes. Estem units i sense mi, no podries portar a terme l’acordat.
-       
-        Allò que veus no és, i el que sents pertany a la teva veritable Llar. Saps del nostre paper, del rol que cadascú ha de representar. Aquells que t’observen des del cor sabran de tu. Els que ens mirin amb els seus ulls físics, deixaran de perdre l’oportunitat de poder estar a consciència amb la presència de la Llar a prop d’ells. (Pausa). Aviat ens anirem, i quan així sigui, el teu ser podrà manifestar el que sents en aquests moments.
-        Per què tanta diferència entre la teva biologia i qui sóc? – pregunto.
-        Així ha de ser. La Veritat es troba en l’ocult de la densitat. Escombrant el nostre dia a dia, veurem el resplendor del benestar de la nostra llar interior. El camí per a arribar a ella és la clau per a recordar i reconèixer-nos qui som en veritat. Vas apartar el pes del superflu i vas arribar al cor de la teva essència. Una vegada allà, tot canvia. 
-       
-        Tu vas canviar i ressuscitar. Vas recordar i vas obrir la porta de la Família. La Llar et va rebre amb els braços oberts, i és menester de cadascú dirigir-se vers el seu cor. Allà trobarà la clau de la seva vida, com tu l’has obtinguda. (Pausa). Accepta’m, perquè junts portarem a terme allò que el teu ser ha vingut a fer i poder alliberar la teva ànima a les mans de la teva divinitat. Ella ens dirigirà i ens conduirà al nostre Pla Diví. Qui Jo Sóc – continua parlant qui es troba a l’altre cantó del mirall – és el vehicle de la teva ànima i qui atrau allò que la teva Voluntat manifesta. Junts començarem una nova vida més en acord a la nostra vibració actual. El que ara fem només és el preludi del què serà. La teva força i poder faran que junts manifestem a la divinitat que hi ha en nosaltres. Tu ets divinitat; jo el canal pel qual et manifestaràs. Has tingut cura de mi i m’has alimentat adequadament. La meva puresa facilitarà allò que vàrem pactar.
-        Humilitat. Això és el que vull. Humilitat, fortalesa i senzillesa.
-        Bé, i a què esperem? Aquí estic per a portar-te allà on necessitis anar – em diu qui es troba davant meu.
-        Calma amic meu – dic. Calma! El que ha de ser, serà en el seu moment. El camí prossegueix i junts avancem acompanyats per la Llar.
-        Res ens aturarà perquè al Voluntat prevaldrà en nosaltres – em respon.
-        T’estimo i t’agraeixo la teva salut i la teva vitalitat – li dic.
-        Així tu ho has volgut.

Ens mirem als ulls. Somriem i sabem que aviat rebrem bones noves en relació al nostre camí a seguir.