dijous, 26 d’agost del 2010

Grans canvis s'apropen

Avui voldria fer-vos saber un article, una canalització de l'Arcàngel Gabriel, el qual és ple d'esperances, sustent i amor.
Aquesta canalització ha estat extreta de la web www.hermandadblanca.com
Una abraçada i obriu els vostres cors per a rebre el missatge i poder-lo integrar en cada una de les vostres cèl·lules i no desistir en el nostre camí cap a l'Ascensió.
Tot vostre:
Grans canvis s’apropen pel teu país, per al teu continent; i grans canvis s’apropen pel mateix Planeta. Els canvis, estimats meus, s’estan donant a passos gegants, a una velocitat difícil de comprendre i assimilar pe a la majoria dels Sers Humans. Això es deu que els canvis s’estan produint a una vibració més alta a les que vosaltres encara pertanyeu. És per això, els meus estimats nens, la importància que us sostingueu en una fe absoluta, en una confiança i una creença absoluta, perquè només deixant a un costat els condicionaments mentals podreu viure amb tranquil•litat i harmonia els canvis que succeiran. Només sostinguts en la fe més absoluta, sostinguts en la creença que res ni ningú podrà fer-vos mal, sostinguts en la creença que esteu sent protegits per la Llum de Déu, sostinguts en la creença que és l’amor qui ara dirigeix les vostres vides, sostinguts en la creença que tot el que succeeixi és pel benefici personal i benefici col•lectiu. Només així podreu viure aquest procés de canvi en pau i harmonia.
Els canvis que venen modificaran, en alguns casos, dràsticament, la mecànica de vida actual dels Sers Humans, modificaran dràsticament els sistemes polítics, religiosos i educatius, modificaran dràsticament les velles creences i s’aconseguirà que el temor, la ira i la densitat es dilueixin d’una vegada per totes; aconseguint així, que la vibració d’unicitat comenci a regnar en Mare Terra i en el cor de cadascú de vosaltres.
Jo, l’Arcàngel Gabriel, en aquest moments us dic, estimats meus, que la vida està a punt de ressorgir per a molts de vosaltres, perquè dins de molt poc podreu veure coses que abans no veieu, sentir coses que abans no sentíeu, podreu apreciar i valorar coses que abans no podíeu i el significat de la vostra existència canviarà i podreu veure amb major claredat la importància que tots i cadascú de vosaltres teniu en aquest procés de canvi i podreu sentir la força de la Llum envaint tot el teu Ser. Podreu sentir la força de la Llum irradiant les vostres vides. I direu: “¡Però què fàcil era!”, i direu: “¡però perquè no ho havia vist abans!”, i direu: ¡”Gràcies perquè per fi em sento en pau amb mi mateix i amb l’Univers!”, i sentireu que tots som UN, que tots som UN i que no hi ha diferències perquè la Llum és la Llum i l’Amor és l’Amor.
Així és que Jo, l’Arcàngel Gabriel, en aquest moment m’inclino davant de cadascú de vosaltres i agraeixo infinitament el treball, el lluminós treball que cadascú de vosaltres realitza.
Jo, l’Arcàngel Gabriel, he estat aquí, estic i estaré pendent de cadascú de vosaltres, sostenint-vos amb la meva Llum, sostenint-vos amb el meu Amor, irradiant claredat i saviesa pel cor de cadascú de vosaltres.
I arribarà el moment que sentireu el que senten les persones que han estat molt de temps sota l’aigua i de sobte aconsegueixen sortir a la superfície. Sentireu que podeu respirar l’essència mateixa de Déu i aquest sentiment us retornarà la llibertat espiritual que mai hauria d’haver perdut cap Ser Humà. S partir d’aquí, a partir d’aquest moment, el procés de reconstrucció i canvi haurà arribat al seu màxim resplendor. A partir d’aquest moment, tots els canvis seran positius i a partir d’aquest moment, l’únic que florirà i regnarà en aquest Planeta serà la veritat, la veritat i la Llum, la Llum i la veritat; sostingudes per l’Amor Diví, per l’Amor de Déu.
Jo, l’Arcàngel Gabriel, m’inclino davant els vostres processos i honro la vostra Llum, el vostre treball i la vostra fe i us ofereixo estar allà, en cada pas que doneu, en cada moment de la vostra existència, sostenint-los, recolzant-los i omplint-los de Llum.
Ja no hi ha temps per a continuar mantenint-se en el temor, l’enuig i la densitat, així és que deixeu anar, deixeu anar tot el que pugueu i sostén-te en la teva fe, en aquesta fe que us connecta a Déu, en aquesta fer que els connecta amb l’Univers, en aquesta fer que pot atraure tot el positiu que necessiteu i anheleu. Sostén-te en aquesta fe, en aquest fe ferma, capaç de generar alquímia. Sostén-te en la fe, sostén-te en la teva meravellosa i valuosa fe.
Jo, l’Arcàngel Gabriel us estimo infinitament. Us estimo infinitament. Us estimo infinitament.