Hola família! Una vegada, un deixeble es dirigí a la natura, en lo més alt d’un cim, i estant allà va veure aparèixer al seu mestre, amb el que sempre va arribar a relacionar-se i aprendre d’ell. En aquesta trobada inesperada, el deixeble li preguntà sobre “On trobar la Divinitat”.
Que l’Amor i la Pau siguin en cadascú de vosaltres. A tots, una bona abraçada.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada