dijous, 21 de juny del 2018

Gratitud per tots vosaltres





Avui vull donar-vos les gràcies a tots vosaltres per ser i estar.
Gràcies a tots els que heu vingut a fer sessions individuals amb mi, o que heu assistit a alguna de les trobades que he anat realitzant al llarg dels darrers anys fins el dia d’avui.
A tots, gràcies per la vostra obertura de cor i permetre que tot el que heu rebut us hagi permès donar passos per a canviar les vostres vides vers una de major integritat, podent manifestar cada vegada més, aquell qui en veritat sou.
Gràcies per les vostres presències, les vostres benediccions i comentaris assidus de bons auguris vers el meu ser.
Gràcies a tots.
El meu cor us acull, desitjant el millor per a cadascú de vosaltres.
Gràcies.
Al llarg d’aquests anys ens hem anat adaptant als nous temps, segons les transmissions dels nostres germans de la Llum. La Llar m’ha anat acompanyant fins el present indicant-me els canvis a realitzar en aquest món i les noves pautes a transmetre basant-se en la Nova Energia que es troba entre nosaltres.
Canvis i moviments importants han anat succeint a la vida de cadascú, i només puc dir-vos: “gràcies per avançar a través de la incertesa i amb la plena confiança conforme tot està anant bé”. Molts heu vist els resultats per a continuar amb el vostre camí.
Sé d’alguns de vosaltres com la vostra vida ha donat un tomb radical en relació a la vostra situació del passat. M’alegro per aquest present que esteu vivint ara. Alguns esteu passant pel procés final d’un alliberament de part del vostre passat que encara es troba en vosaltres, a punt d’alliberar-vos d’ell definitivament.
He arribat a saber de vosaltres i vosaltres m’he ajudat, també, a donar nous passos en el meu procés personal. Gràcies per respondre i donar el pas d’assistir a alguna de les trobades proposades per a un enlairament del nostre ser i l’alliberament de la nostra humanitat per a mostrar al veritable ser que som: Divinitat, amb tot el que això comporta.
Només el millor podem esperar a la nostra vida quan més siguem nosaltres mateixos.
Sento una gran gratitud per tot el viscut amb vosaltres i per l’Amor rebut estant amb vosaltres, en les vostres ciutats, poblacions, les vostres llars o terres on he estat acollit amb una gran hospitalitat, Amor i carinyo. El vostre Amor ha estat gran vers el meu ser i continuo sentint-lo quan llegeixo els vostres comentaris que em feu arribar a través dels texts i missatges que vaig transmetent.
Gràcies per tot, per tots, per cadascú de vosaltres.
Gràcies. gràcies. Gràcies.


(Per a aquells que vulgueu que la meva presència sigui amb vosaltres, que les trobades que vinc realitzant es realitzin en el vostre Centre, Associació o població, només cal que envieu un e-mail a: emaeljordimm@gmail.com. Ens posarem en contacte i veurem la manera que així pugui ser.)

A tots, una abraçada.