dilluns, 22 de juny del 2026

On trobar la Divinitat?

 Hola família! Una vegada, un deixeble es dirigí a la natura, en lo més alt d’un cim, i estant allà va veure aparèixer al seu mestre, amb el que sempre va arribar a relacionar-se i aprendre d’ell. En aquesta trobada inesperada, el deixeble li preguntà sobre “On trobar la Divinitat”.

Que l’Amor i la Pau siguin en cadascú de vosaltres. A tots, una bona abraçada.



dijous, 18 de juny del 2026

El Nen i la Llum

 


Una vegada, un nen jugant en un parc va veure una llum a la part alta d’un tobogan. Es va quedar mirant-la i sentir com si hagués d’anar a lo més alt del tobogan per a estar amb aquella llum.

Començà a pujar les escales per a arribar al cim, i quan va arribar, la llum li digué:

-         Has pujat fins aquí per a estar amb mi. Procura cada dia estar amb mi, amb la llum que tu també desprens. Juga amb la teva llum i a mi em veuràs més vegades quan et trobis bé.

-         Com et dius? – li preguntà el nen.

-         Jo em dic Àngel – li respongué la Llum. Tu ets una gran persona. Tens un gran cor i t’agrada passar-t’ho bé. Procura fer allò que t’agrada i sents dins teu perquè si així ho fas, et sentiràs molt bé en aquesta vida que ara et trobes.

-         On vius tu? – li preguntà el nen.

-         En el cel, però estic a prop vostre per a ajudar-vos en aquesta vida que ara et trobes aquí.

-         Et tornaré a veure a partir d’ara?

-         Sent el teu amor en tu. Sent-te estimat i tornaràs a veure’m, sobre tot per la nit quan dormis i quan t’ho passis bé jugant. Llavors sentiràs la meva presència, perquè sempre t’he estimat encara que no m’hagis vist com ara. Vine, baixem junts pel tobogan – li digué la Llum.

El nen pujà el darrer esglaó i s’assentà dalt de tot. La Llum l’abraçà i el nen va fer un gran somrís.

Els dos lliscaren abraçats fins el final del tobogan. Allà el nen li preguntà:

-         Quan podré veure’t una altra vegada?

-         Com t’has sentit al veure’m? – li preguntà la llum.

-         Em sento molt bé i veig que m’estimes. Jo em sento molt bé amb tu. Jo també t’estimo – li respongué el nen.

-         Cada vegada que sentis l’amor en tu, sentint-te estimat, jo estaré a prop teu. Sempre he estat, però ara has començat a veure’m. Procura jugar i estar bé, perquè així ens anirem veient més sovint. Sempre estic al teu costat des que vas néixer.

-         El nen es dirigí vers la Llum i la Llum l’abraçà sentint-se molt emocionat aquell nen d’una gran sensibilitat.

-         Sent el benestar en tu, tot allò que t’agradi fer i t’ho faci passar molt bé. Sent-lo perquè quan ho sentis, tot t’anirà millor i et farà sentir molt millor. També estaré amb tu quan dormis. Fes allò que t’agrada fer per a sentir-te bé. Tu ets un gran ser i també desprens llum. ets estimat per tots els qui estem al Cel. Tots som germans teus.   

El nen es dirigí al banc on es trobaven els seus pare. Arribant allà girà el cap i veié la Llum de l’Àngel com el contemplava.

El nen veié una gavina volar a prop d’ells,....i l’àngel desaparegué.            

El nen somrigué.

.


dilluns, 15 de juny del 2026

La Unicitat de l'Univers

 

Hola família! Tot té el seu sentit i la nostra presencia en aquesta vida és una porta oberta per a arribar a adonar-nos de quina és la nostra procedència i la nostra veritable Llar.  Avui us deixo amb “La Unicitat amb l’Univers”.

Que l’Amor y la Pau siguin en cadascú de vosaltres. Una bona abraçada.

https://youtu.be/njuUgURbrRs