Una vegada, un nen jugant en un parc va veure
una llum a la part alta d’un tobogan. Es va quedar mirant-la i sentir com si
hagués d’anar a lo més alt del tobogan per a estar amb aquella llum.
Començà a pujar les escales per a arribar al
cim, i quan va arribar, la llum li digué:
-
Has pujat fins aquí per a estar
amb mi. Procura cada dia estar amb mi, amb la llum que tu també desprens. Juga
amb la teva llum i a mi em veuràs més vegades quan et trobis bé.
-
Com et dius? – li preguntà el nen.
-
Jo em dic Àngel – li respongué la Llum. Tu ets una gran persona. Tens un gran
cor i t’agrada passar-t’ho bé. Procura fer allò que t’agrada i sents dins teu
perquè si així ho fas, et sentiràs molt bé en aquesta vida que ara et trobes.
-
On vius tu? – li preguntà el nen.
-
En el cel, però estic a prop
vostre per a ajudar-vos en aquesta vida que ara et trobes aquí.
-
Et tornaré a veure a partir d’ara?
-
Sent el teu amor en tu. Sent-te
estimat i tornaràs a veure’m, sobre tot per la nit quan dormis i quan t’ho
passis bé jugant. Llavors sentiràs la meva presència, perquè sempre t’he
estimat encara que no m’hagis vist com ara. Vine, baixem junts pel tobogan – li
digué la Llum.
El nen pujà el darrer esglaó i s’assentà dalt
de tot. La Llum l’abraçà i el nen va fer un gran somrís.
Els dos lliscaren abraçats fins el final del
tobogan. Allà el nen li preguntà:
-
Quan podré veure’t una altra
vegada?
-
Com t’has sentit al veure’m? – li
preguntà la llum.
-
Em sento molt bé i veig que m’estimes.
Jo em sento molt bé amb tu. Jo també t’estimo – li respongué el nen.
-
Cada vegada que sentis l’amor en
tu, sentint-te estimat, jo estaré a prop teu. Sempre he estat, però ara has
començat a veure’m. Procura jugar i estar bé, perquè així ens anirem veient més
sovint. Sempre estic al teu costat des que vas néixer.
-
El nen es dirigí vers la Llum i la
Llum l’abraçà sentint-se molt emocionat aquell nen d’una gran sensibilitat.
-
Sent el benestar en tu, tot allò
que t’agradi fer i t’ho faci passar molt bé. Sent-lo perquè quan ho sentis, tot
t’anirà millor i et farà sentir molt millor. També estaré amb tu quan dormis.
Fes allò que t’agrada fer per a sentir-te bé. Tu ets un gran ser i també
desprens llum. ets estimat per tots els qui estem al Cel. Tots som germans
teus.
El nen es dirigí al banc on es trobaven els
seus pare. Arribant allà girà el cap i veié la Llum de l’Àngel com el
contemplava.
El nen veié una
gavina volar a prop d’ells,....i l’àngel desaparegué.
El nen somrigué.
.