dijous, 18 de desembre del 2014

Dirigint-nos al nostre lloc i Ser

Sento un agraïment immens per tot el que se’m dóna i se’m permet aconseguir. Sento alguna cosa diferent en mi, com si m’estigués allunyant de tot academicisme establert al transmetre i portar a terme el que sento i vull fer. Sóc Jo. No té res a veure a com ho feia. L’energia és diferent, més amorosa, més pura. Jo no sóc el mateix.
Des del punt on he arribat, m’adono de les diferents maneres i papers que pot tenir cadascú al transmetre uns coneixements o missatges. M’adono de les diferències en el moment d’obrar i dir, entre ànimes que estan dedicant la seva vida als altres, a mostrar-los que ells no són ells. Diferents energies transmeten, a vegades, el mateix missatge. Cadascú té la destinació adequada, no per a tots, però sí per a una part dels qui estan cercant o s’han endinsat en el camí. Tots són respectables. Uns més purs que d’altres, a nivell energètic, però el seu grau vibracional els permet arribar a un tipus d’energia de la humanitat que els pot donar una mà. No a major vibració, tots han d’entendre i acceptar el que es transmet. Diferents paraules, actituds, temes, aspectes i energia. Cada moment del camí es pot necessitar una energia diferent per a donar-nos un cop de mà. Les energies iguals o semblants, s’atrauen. No tots poden entendre i acceptar una energia de més alta vibració a la d’un. S’ha d’estar predisposat i preparat perquè així sigui. Ha d’estar en el seu camí que en aquesta vida actual així sigui. El nostre Pla Diví individual facilitarà l’apropament i l’acceptació d’unes energies a les nostres vides, incloent en elles, uns coneixements i saviesa adequades a les que podem necessitar. Quan el deixeble estar preparat, li arriba el seu mestre. No tots el mateix, sinó l’adequat perquè se l’accepti i el deixeble s’obri per a rebre i acceptar allò que se li està donant i transmetent. Cada ànima necessita l’afinitat, una ressonància per a obrir-se a qui la vida li ofereix segons el grau de vibració que està irradiant fins ara.
Em sento diferent. Sento les meves energies vibrar diferent, a com ho feien mesos o setmanes enrere. Ha estat com pujar uns nous esglaons en el meu procés enlairant el meu ser i la meva ànima, i des d’aquí estant, poder veure més del què veia i adonar-me de més fets, més situacions i sentiments als que he estat sabent i vivint fins ara. Un grau de consciència superior, i una percepció de les noves energies, de la nova etapa que ja he començat a entrar.
Tinc la sensació com si, cada vegada més, em deixés emportar por una barca d’aigües tranquil·les i pausades. El flux em porta, des d’una serenitat profunda interior, a uns ports on poder manifestar més en acord a com ara vibro i sóc, allò que sento i vull fer.
Hi ha pau en mi, en el meu interior, una immensa calma que em bressola i em permet veure i sentir més de com ho he fet fins ara.
S’estan creant canals de connexió amb el meu ser per a la creació de noves oportunitats a partir d’ara. A finals de l’any 2014 serà el sentir d’allò que fins ara era anunciat, començar-se a materialitzar i a sentir, d’una manera més notable, el ser que som. El nostre interior ens farà saber dels grans canvis que les ànimes estem vivint en el procés individual de cadascuna d’elles.
Tinc la sensació d’estar estirar en un matalàs de piscina sobre les aigües que es troben en un profund pou, i aquestes em van empenyen a ritme ràpid cap amunt. Em sento enlairar i enlairar, veient una llum cada vegada més gran, intensa i lluminosa. Quant més m’enlairo, més alegria i emoció sento dins meu, i alhora, més serenitat i naturalitat accepto cada instant de la meva ascensió. No tinc temps per a pensar en el present, perquè quan ho vull fer, aquest ja ha passat i em trobo en aquest, per tant, senzillament sento el moviment ascendent en mi i continuo escoltant allò que el meu cor i el meu interior em diu. Fent-ho, he anat notant l’acceleració del meu procés vers allò que sento.
Hi ha un gran agraïment en tot el meu ser, en cada una de les meves cèl·lules, fent-me sentir i vibrar sentint-me immensament beneït, recolzat, nodrit, protegit i estimat.
Ens estem dirigint vers els darrers dies d’aquest any ple de brotaments i començar a recollir algun que altre fruit, diferent als que estàvem recollint fins ara. Ha hagut una gran neteja pels sers desperts i predisposats a donar nous passos en el seu camí. L’ascensió és en tots, però no tots han volgut ara, seguir el flux del nostre enlairament segons les noves energies ens permeten.
Alguns ja em recollit mostres d’aquests fruits, i durant els tres propers anys, aniran a més fins a col·locar a cadascú en el seu lloc. Fins ara ha estat donar passos per a trobar-lo, transmetent un tipus de coneixements en llocs concrets. Tot ha tingut una finalitat per a definir, encara més, el camí, el sentit de servei de cadascú. En els propers tres anys, la força del despertar sacsejarà el món on vivim. Canvis importants i radicals succeiran de cara a la convivència, i el retorn a la Unitat i Respecte de les ànimes encarnades que l’habitem. Els interessos aniran deixant lloc a un bé major, per apropar a la humanitat entre ella i valorar més les persones que la dualitat que pot existir encara.
En aquest període molta densitat s’alliberarà del nostre planeta perquè l’amor, i la divinitat individual pugui ser manifestada en decisions, del que ara anomenen polítiques, econòmiques i del benestar humà.  Seran tres anys de canvis profunds des de l’interior del ser que farà que el món que fins fa poc ha anat imperant, es vagi allunyant més del sentit pel qual estem encarnats. El cor ens parlarà molt més alt i clar que fins ara.
Confieu! Deixeu que el vostre cor us parli, i no temeu portar a terme allò que sentiu. Aquest serà el camí pel major bé de tots. Allò que el cor us dicta o us digui, està en ressonància i unit a tots els cors dels sers encarnats.
Fins ara, ha hagut un procés, aparentment lent, però tot s’està accelerant. Ja no podem anar poc a poc. Ja no se’ns permet. Estem sent empès vers un fort canvi energètic en nosaltres. El nostre ADN s’està reestructurant per a poder manifestar la divinitat que cadascú és.  No podem frenar el procés. Ha arribat l’hora d’adaptar-nos o quedarem desfasats d’aquest món, havent de continuar el nostre camí en un altre lloc al nostre planeta. Aquest està destinat, perquè ànimes despertes han ajudat a treure la somnolència espiritual dels seus habitants. S’han plantat llavors on els seus fruits no permeten cap pas enrere.
Sentim el que sentim per aquest canvi interior, aquest canvi vibracional en cada ser per arribar a ell.
Iniciarem un nou any de moltes alegries per una gran part de vosaltres. Si viviu des del cor, us adonareu que el que viureu procedeix de l’amor i us alliberarà de la densitat que hom pugui arribar a tenir encara. Portes noves s’obriran, i no només per a uns triats, sinó per a tot aquell que s’obri i accepti les energies que ens acompanyen en aquests temps.
Els grans canvis provindran del vostre interior. Aquests canviaran el vostre entorn, la vostra vida externa. Serà el vostre interior qui us mantindrà ferms i aposentats en el vostre camí i la materialització d’allò pel qual vàreu néixer.
Un nou període per a una nova raça en aquest estimat planeta. Una raça on es basarà en el lliure albir des del seu cor, i la manifestació de la comprensió i l’amor vers aquest món i els seus germans de la humanitat.
Un nou camí d’acabar de desfer els vells patrons que fins ara han regit la nostra direcció a seguir.
No hi ha res millor que viure despert en aquest món creat des de la il·lusió de la dualitat! Aquesta es va esvaint per a veure clar la llum interior de cada ser amb el cor obert i conscient, il·luminant els seus passos per arribar al moment de trobar-se davant un gran resplendor amorós i lliurar-se a ell: la nostra Divinitat manifestada i Una amb la Divinitat Universal, creadora de tota Vida i existència.
En el 2015,.....continua la passarel·la posada, però no per temps il·limitat.
Creua-la! Vine! No estaràs sola, estimada ànima. Nosaltres estarem amb tu en tot moment.


Que l’Amor i la Pau siguin en tots vosaltres.